Sunday, May 29, 2011

most welcome hols

Assalamualaikum wbt and Helloo peeps :)

Herm nothing much to say just want to share what i'll do
on this hols.
cuti 2 minggu ni adakalanya memberikan aku sedikit kelebihan
dan kekurangannya.
Bila dah kat rumah mesti banyak karenah adik adik nak kene layan
tak larat aku kekadang. Macam nak hempuk jugak diorang ni.
Then kalau kat rumah jugak, dah mak masak of course kene bedal jugak.
Dialah tukang masak yang paling sedap masakannya selepas ayah.
i miss his cook, seriously.

Cuti ni insyaAllah akan aku manfaatkan kearah yang lebih munasabah,
makan, tidur, tengok movie hahaha tadelah memain jee,
dah nak spm masih lagi nak relex relex goyang kaki,
yang rase kejayaan tuu yang rase puas hati bila dapat result cantik dia jugak,
bukan orang lain. So mungkin habiskan cuti ini untuk sedikit berehat
dan menenangkan fikiran dan belajar. Ulangkaji form 4 punya syllabus.
Dah lah midyear haritu tak jawab habis paper. sebab kene pergi
ke perak untuk bicara harta pusaka ayah. tapi still tak settle lagi grr

awal bulan lapan dah trial. preparation belum lagi haish boleh kee idak
nak jawab ni, form 4 punye ade yang ingat ade yang idak. grr
Ya Allah Engkaulah tempat aku bergantung dan mengadu,
Kau lah sebaik baik penolong. Dan tolonglah aku disaat saat getir ini.
Kejayaan tidak akan datang kalau tidak adanya usaha.
Usaha yang berganda akan diiringi dengan segulung kejayaan.
itu kata kata hukama. ini menjadi pemankin (catalyst) untuk aku
terus berjaya dalam pelajaran dunia dan akhirat.

Cuti ini jugak akak keboringan sebab aku tak jenguk kawan
kawan lame aku kat jb.
Aidil,Alif,Yan,Adam,Azizi,Kid,Along,Areezal. They're my
heart and my soulmate. They coloured my day.
i miss them so much. hopefully after spm ni ade kelapangan
aku pergi eaaa. habiskan sisa nak tunggu result tuu dengan
enjoyy haha

hm okay itu jelah kot. k bye salam sayonara

No comments: