Sunday, June 6, 2010

holiday plan(s) hee

yooowwwwwww! haha terase teruje pulak an aku buat second entry
sekian lame aku dah tak bergiat balik mengarang hhaha
tape tape after this no worries okay, everything anything
happen semua aku cerita kat sini, yang penting
keep reading and keep waiting, cewahhhh
*bajet aku ni ramai followers jee hhaha

haaaa ni dah lari tajuk dah ni, tak boleh jadi,
aku bukan nak cerita pasal mengarang ke ape kee
ni haaa nak cerita pasal holiday planning kiteorang (COA)
yang tak seberape sangat ni. haha Disebabkan kegawatan
ekonomi dan keruntuhan saham dunia dan pergolakan
di negara sesedara kite oleh itu percutian
tersekeat sedikit.

first planning, yeahhhhhh! besok (isnin 7/6/10)
kiteorang akan bermandi manda di Tanjung Puteri Resort,
sape nak ikut angkat tangan cepaaattt(!) haha
kalau diikutkan dalam perancangan yang akan
sertai seramai 10 orang kot, iaitu aku(nadzmie) haha,
aidil, yan, along, kid, adam, alif, ezal, aizat dan zee.
Haaa lupe pulak nak cerita ann pasal zee, ni haa tadi
kitoerang buat gathering ramai ramai *ramai laaa pulak haha
kat mcd seri alam, dah bape bulan kot tak jumpe zee,
well sekarang die dah jadi orang kl, orang jb mane nak dilayannyee
cewahhh haha but in fact we all miss you, miss the true coa's members.
Kalau dapat imbas balik mase 2009, nak ajeeee melekat dengan diorang,
diorang ROOOOCCCKKKK doo, best! semua bende happening,
anything happen walaupun onak dan duri kiteorang tempuh bersame
same cewahhh haha. Berbalikkan planning swimming tuh,
besok agak agak dalam pukul 8am dah bertolak dengan dua kerete,
myvi aku dengan avanza si kakak adam, so insyaAllah semua
members ikut. mudah mudahan, dah lame tak gathering
ramai ramai macam giniii, hopes relationship kiteorang
takan putus, amiinnn :)

Next! pegi Port Dickson, kalau yang ni not too sure
sebabbb, ayah aku kemungkinan nak balik kampung, tak
tahu jadi ke takk, nowadays ayah selalu ulang alik
balik kampung sebab ayah dalam planning nak
buat rumah kat kampung, that's why die selalu
balik kampung jee, ni yang buat resistance pada aku
samada aku nak balik kampung or pergi pd, lagipun
pergi pd aku dengan ezal jee kot sebab yang lain
ade planning and si yan pulak kerja dengan mak die kat
cafe, hermmm tak tahu laa jadi kee tak. hopes dapat pergi
lah kan, bukan selalu dapat macam gini, next year dah
victim of spm, so kenelah grab this chance hee

But but but but the mosssttt immpppoorrrttaaannntt iss!
PICTTTTUUUUURRRREEEE!
semua program hopes dapat bergambar and adakan sesi
photoshot hee dah lame tak merasa gambar baru,
stay asrama macam macam tak boleh buat, gambar
pun dah semestinye tak boleh capture, hp
camera semua aku tinggalkan, kalau dibawak
mampppuueehh den hilang terus. haha

so sebagai nahtijahnyeee sape nak ikut sila
beri name dan no anda kepada sayee hahah
tadelah gurau jee, okay thats all thanks you
hopess you all enjoy your holiday k bye salam ;)

No comments: