Saturday, January 2, 2010

Kepulangan kakak tercinta haha

Dari Ausie ke Malaysia, kate akak its took 7hours to reach,
act akak dah smpai ke klia dari kelmari lagi, but ayah tak
bole nak drive smpai ke kl disebabkan nasihat doktor die,
he said ayah tak bole drive melebihi 3hours, if lebih
kemungkinan bole kene sawan mase drive, so utk mengelakan
satu keluarga kemalangan, ayah suruh akak amek flight dri klia
ke senai airport.

Semalam akak tibe ke senai dari pukul 9.15 dan smpai dlm pukul 10.30.
Nampak jee akak dari arrival hall, yg aku nampak beg besar diee,
so aku grab bende alah tuu dulu sbb akak kate die ade belikan slua
dari sane.

Baru jee nak tengok dalam beg uhh, dah kene marah. Kau ni aku baru smpai
dah geledah beg aku grr haha terus tak brani aku sentuh. Pastu perut aku dah
berbunyi, macam macam bunyi die kluakan haha yg si adik
aku sume ank kee pizza hut, but akak aku kate die dah lame tak rase
mamak, last last ayah pegi kee osman haha, yg aku bedal
nasi goreng ayam merah tapi tak puas lagi uhh, nak bagi tangki perut
aku penuh aku bedal roti nan adik aku, pastu sebat tomyam adik aku lagi sorang
hahahaha terus buncit jadinyee, tpi takpee lah. if aku dapat asrama, sure
ramping balik haha *ameen :)

Besok harinye pulaaa, bangun jee dari tido, adik aku ida, 'miee, ni hah selua kau'
terus aku bangun, selalunyee dah bagun subuh aku tido balik, ni tak terus
terjaga. Yang aku ingtkan akak aku beli aku ck kee guess ke ape kee kan, tengok
tengok levi's grr tapi tak pee laa, bersyukur daripada tak dapat pape kan?
aku try pakai selua tuu, mak datukk(!) pinggang okayy, cun gilee. dah tibe labuh die,
macam aku ni galah jee ann. labuh nak mampsss. akak cakap okelah tuu. orang putih
kat sane memang tinggi tinggi. haha yang ayah aku cakap, save duit ayah.
tade lah nakk denga membebel nak selua nak selua haha tapee, lain hari i pulun
uu baju pulak okay?,daddy? hahaha

Lain items pulak, coklat. satu beg bagasi tuu penuh dengan coklat. Itu pun nak
di bagi bagi ke jiran, kalau aku laa kan, sumpah aku makan depan dieorang,
tade maknenyee nak bagi bagi, kalau nak beli aaa. ingt murah? hahahaha
aku ni memang jenisnyee kedeks sikit, tpi part part tertentu jee laa.
takde lah kedekut hj bakhil haha

So the moral of the story, aku nak belajar tinggi tinggi macam die
supaya aku bole pergi jauh jauh and then bawak barang pape from there
to dibawa balik kee malaysia, utk mak ayah kee adik bradik kee, 'buah hati' kee?
kan? aku belajar smpai menara gading, sape yg senang? sendri jugak senang kan?
sendri rase kan? so belajar lah selagi ade peluang. hahahaha
okay bye ;)

No comments: