Monday, October 19, 2009

grrrr

huh! menyirap doee aku. balik jee dari maen cz (counter strike
condition zero) mak aku ckp "mi, mlm nie balik kg, packing cpt"
"balik bile? ahad nie." )*jumaat,sabtu,ahad.
pewhh, dah laa plan cuti merdeka kteorg bnyk sabtu and ahad.
nie tak pasal pasal pulak na balik kg.

mak ayah nak balik kg sbb na anta atok ayah balik ruma die,
dah seminggu die stay sini so ayah nak anta balik.
yg aku nie tanak balik, siap kwn kwn promote lagi suro tinggal ruma diorang,
thanks kawan iloveyouu. haha

dah smpai sne aku ape lgi protes laa.
disuruh buat kerje, aku tak buat.
main game fifa, tribes smpai ke mlm. ade aku kesah?
makan tido pun smpai org jemput baru gerak. haha

after that bile na balik, lagi satu menyakitkan hati berlaku.
tali pinggang kesayangan aku, aku boleh tertinggal kat kg ayah pulakk.
eee geram doe, pastu ayah bukan tawu na tlg amek kan.
die terus jee ke highway and then terus balik jb.
hesh!

dah smpai sini jee, aku na siap siap na pegi maen futsal.

No comments: