Saturday, October 24, 2009

perang dunia ke dua kembali HAHA



Ini first time beb kteorg main paintball. gile excited.
cg cg mintak 5org pelajar untuk "berperang" dengan mreka.
Aku,Aidil,Alif,Farhan,Adam telah terpilih dlm peperangan kali ini. hee :)

Kteorg main kat skudai, tapak perkemahan dkt dgn Impian Emas.
tahu tak? tempat die gilee seram doe, mcm sume org tak tawu tmpt tuu.
tersorok.
Sir Tee Kim Kuan ketuanye dn ahli2nye cg arif,cg kamal,cg fuad dn lagi sorang
cg import skola mne tah.

smpai jee kat sne, kteorg diberikan arhan oleh abg abg master kat sne
mcm mne nak main permainan extream ni.
name senanpang tuu, "marker" . sukan nie wujud dah lame dah,
marker ni sebenanye ntuk menembak lembu lembu dekat AS sane.
so die amek alat tu untuk dibuatkan sukan.

oke firstly, the most important he said, "mask". mask paling penting sbb
pena ade case, dlm sangkar paintball tuu ade org bukak mask
last last kene attack kat mate die, terus bute so jgn bukak mase tgh
berperang oke?

second, pin right and pin left, pin right untuk bukak t
empat tembak marker tu,
supaye boleh menembak, kalau pin left untuk sekat tempat tembak die.
aku pun lupe ape name tempat tekan utk menembak uhh.

third pula, socks ape tah, tu untuk tutup depan marker tuu,
supaye tak menembak org yg dekat or org yg kat lua.
abg tu ckp socks tu import dari pakistan. HAHA ye yee je muke die uh.
tpi rasenye betul kott.

Students vs Teachers, HAHA
Aku,Alif,Aidil,Farhan,Adam satu team and
Sir Tee,Cg Arif,Cg Fuad,Cg Kamal,sir ape ea? tak tawuu. haha
satu team.

firstly main memang tak pndai, org yg kene dulu aku,
siot jeee cg kamal, attack tang mulut pulak uhh,
gile pahit paint die, terase dek tekak den nie.
macm shit jee, last last kteorg kalahjugak, yelah diorag da pena main.
kteorg tak pena lagi.

cg fuad ckp, cg kamal tu bekas training askar dekat kem mne tah.
patutlah terer semacam jee smpai snggup baring baring, meniarap lagi uhh.
aku dengan slua bootcut aku na meniarap, jgn harap. haha
cg kamal gile terer doe, sekejap jee die smpai ke markas kteorg,
seda seda dah ade kat sblh. haha

korang kalau kene bullet die uhh, spe yg bdn kecik,
memang rase perit diee lagi lagi kalau kene dekat dekat,
memang berbintat laa, merah gilee, aku tak kene sgt,
tpi si farhan nie smpai ke leher di makan dek peluru.
tpi muke ttp maintain, cute jee tak rase pape.
kebal katekan, kan farhan kan? HAHA

diorang main best jee, yg aku nie menyirap ngan mate aku,
mcm shit doee, da laa mask die fogging, kene bernafas slow slow.
kalau tak tanampak pape kat depan tuu, aku dengan pkai spec nye,
lagi laa susa na main, org yg paling cepat mati dulu aku laa.
geram gile viva doee. heshh
kat dalam counter strike yeye gile terer, tpi realiti
berperang mcm hampeh, haha
kalau laa berperang betul betul, tah tah aku mati dulu kot. HAHA

lepas dah hbs main, ktorg pegi makan dekat restoran osman,
masing masing melantak bnyk gile, lagi lagi aku,
nasi pataya dengan ayam, air kelape, air milo ais. haha
pastu kteorg balik, dlm kete HAHA sumpah berdekah.
cg tee nyanyi lagu melayu, lagu amy mastura laa,
lagu awie lahh, haha gile jiwang jugak sir aku nie,
tak sangke aku. haha
pastu da smpai rumah membantingkan diri kejap atas katil and then
online smpai kee pagi. hee :)
finished.

No comments: