Friday, October 16, 2009

wednesday's story

Sejak dari mlm seblumnye lagi aku da plan tanak pegi,
aku nak save buat beli bju, nak klua ngan tuu.
disbbkan en areezal kasmuri punye psl laa
pujuk aku mcm na gile suro turun bnda
terpakse jgk aku ikut.

tpi best jgk doee.
first2 smpai jee kat sane jmpe
idil,yan,mamod,epul,wani,ajim,naqib,along,ajun and adam
ramai ta ramai pulak an kteorg jln.
aku da rse weirdo dah jln rmai rmai
mcm na pegi berperang tawu.
so aku ajak yan,ejal,adam jln ngn aku.

kteorg tgk cite sesority.
gile viva lahh ganas gile die buno orang.
tak de rase kemanusiaan langsung. haha
tpi aku suke part mule mule lagi cite tu start.
have a party yaww! haha :))
korang test tgk cite tuu sure ngeri gile beb.

lepas hbs tgk cte tuu, pegi ke plaza pelangi jap cari mknn.
after that, idil suro aku text anis ade tak nina kat sini.
anis ckp ade, tpi die tak ikut sbb tade kwn.
aku memang ta nak jmpe bdk tu sbb aku tawu klau aku jmpe perempuan jee
nnti aku jdi lain, berpeluh lah, malu malu laa,
ala ala gedik mcm tuu. haha
tpi atas permintaan rmai buat buat terserempak sudaa.

lepas tuu balik,
smpai ruma jee mlm.
seb baik mak tak mara. hee :)

2 comments:

aina syaqilah said...

haha
buat buat terserempak ehh
ade kelainan di situ

nadzmienasir said...

diam. HAHA