Thursday, February 23, 2012

Neat :)

Assalamualaikum wbt :)

haaa harini saya cuti kerjaa, dan harini jugak saya kemas bilik saya haha :)


haaa, ni katil saya, actually cadar tuu warna ungu, tapi bila tengok dalam gamba macam pink pulak, come on walaupun adik beradik saya semua perempuan tak semestinya saye lembut keh. hahah kemas kan kemas kan? :)

haaa, ni almari baju saya dan baju baju yang saya selalu guna saya akan gantung. kalau susun elok elok dalam almari macam lambat dan malas pulak, baik ambil dan gantung, kan mudah tuu

ni jubah fav saya, jubah ni saya selalu gune untuk ke masjid, so sama jugak macam atas, jubah kan panjang dan besar, kalau nak melipat ni macam lambat pulak, so better ambil dan gantung jugak. hee maaf, boxer kat situ lupe nak alih, anggap ianya tidak ada hahahha

yeahhh! ni koleksi buku buku bahan ilmiah saya, serious saya minat membaca, walaupun bukan alHafiz,syeikh,maulana,ustaz atau lain lain, saya minat dalam hal berkaitan dengan agama. bukankah ilmu itu wajib dituntut. ilmu keduniaan penuh tetapi ilmu keakhirat cetek. itu yang perlu kita risaukan. so penuhilah ilmu ukhrawi supaya kita ghairah melakukan ibadah dan insyaAllah iman akan bertambah. amin fav majalah solusi dan gen Q. banyak koleksi act, tapi dulu duduk asrama, senior banyak pinjam habis hilang. haha


selain membaca, saye minat bersukan. haa ini dia treadmill takasima dan satu set 10kg dumbell saya hadiah daripada arwah ayah. saya akan berjogging setiap pagi, dan bergym setiap petang. :)
motto saya, let our body keep healthy and ripped haha

okay tata

1 comment: