Thursday, February 9, 2012

lalalala kerja kerjaaa

Assalamualaikum wbt and yoowwwww whatssuupppp guyss :p

This entry aku nak cerita pasal kerja pulak, aku nak post bebanyak harini punya
entry sebab ni jee aku ada masa nak menaip bagai segala ni, sebab kebusyan
bekerja cewahhh.

Now aku dah bekerja di sebuah restaurant di R&R Pagoh. Haaa sesiapa yang singgah
ke R&R Pagoh utara selatan tuu datang la menyinggah yeee. Aku kerja kat
restaurat Wakomo. tahu tak? tahu tak? haha

Aku kerja dari pukul 10am-10pm. datanglah menyinggah yee :)

Routine aku tiap tiap hari, pagi pagi aku datang kerja jeee, aku akan capai baldi
and mop dan menjalankan tugas untuk clean up semua kat depan sanaa, lap mejaa
mop lantai, menyapu dn sbgnyaaa. lepastu baru aku jadi serving punyaa orang.
bab casher belum mahir lagi, bukan tanak tapi malas, macam boring. aku suka
kerja yang berjalan tade lah bosan sangat. haha

aku pun dah tade idea. ni jelah kot. hahahaha
salam :)

No comments: