Wednesday, November 24, 2010

busy busy busy =,="

Recently memang aku agak busy sikit guys, sorry pada yang tegur aku or what ever lah kan, yang tak dapat direply or nak dilayan sorry sangat. Since ayah pergi, urusan bank, urusan perkeso, urusan kwsb, urusan pertukaran sekolah adik adik sume nak kene diuruskan oleh aku,kak im and mak. Well dah jadi ketua keluarga ni agak berat sikit tanggungjawab ni. Oh yee lupe nak bagitahu korang, fyi after this maybe aku dah tinggal lagi di pasir gudang tu lagi dan akan berpindah ke pagoh iaitu merupakan kampung aku belah mak. So maybelah kalau nak ketemu rakan agak payah lah sikit bertambah lagi next year spm memang busy gile lah kan. InsyaAllah akan buat the best for my spm untuk my future and my family too. Doakanlah bersame yee. Hm lupe jugak nak berterime kasih kepada sesiapa yang ucap takziah dan beri kate kate semangat pada saye especially my beloved friends, diorang tak putus putus give me back that spirit. Thanks guys! ilydm :)

sincerely, nadzmie.
Salam

No comments: