Thursday, January 14, 2010

No Mercy




aarrrggghhhhh(!) PENAT DOOOOOOOOO. Haishh -______-"
recently memang badan aku terasa penat gile vavi.
Pagi sekolah petang training malam study,
mak kauu, kau ingat aku robot apee, bagi aku kerja rumah
satu hari dah macam seminggu punye kerja agak agak lah,
aku ade 10subjects nak kene belajar, had hadkan lah
bagi kat kiteorang. Satu dua cukup ni idakk
kalau boleh satu bab tu sume nak dibantai satu hari jugak
ingat otak kiteorng ni processor intel apee, boleh
laju boleh ikut sistem ram eaaa.

Aduhh, ni lagi satu, sumpah memang tade mase nak buat
homeworks, bagi belambak macam seminggu pastu nak nye
besok. Lagi lagi bm dah laa novel baru pastu suruh bace
and tahu tahu nak sinopsis dari bab 1-5. Gile apee kauuu
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa(!) aku dah naik menyirap ni
tadi buat math pon dah tak betol, asek asek salah
careless banyak gilee, salah simbol lah +tive -tive
tu pun aku boleh tanampak. haish

Dah malas nak type panjang panjang, kalau panjang lagi
tak tahu laa keluar ape dari jari jemari aku ni nanti
kang keluar perkataan tak sepatutnye nanti. okay END(!)

No comments: