Sunday, January 10, 2010

Homework oh Homework grr

Since menjadi pelajar menengah atas ni, form 4, makin lame makin
banyak pulak homeworknyeee, haish naik menyirap akuu.
Dahlah petang ade training, malam dah sure sure penat letih segale.
Nak bukak buku pon mate lentok jee, haish.

Wahai guru guru sekalian, dengarlah rintihan anak muridmu ini,
sesungguhnya saya merayu sepuluh jari ku genggam supaya
simpatilah sedikit pada diri kami ini. Kami merayu. hahaha

Betul doo, aku macam tade mase jee nak buat homework,
buku revision and latihan yang aku beli ni pun tak buat buat lagi,
disekat oleh jadual yang agak 'pack' sejak kebelakangan ini.
Mane taknye, pagi sekolah, petang training, malam hw kejap pastu
dalam pukul 10lebih aku dah ngantuk pastu terus membantingkan diri
ke atas katil so tade mase dooo.

Ni belum lagi aku masuk tuition bio chemis physics and addmath, kalau aku masuk
dah sah sah aku bangun tido jee terus, 'miee bangun miee besok sekolah!'
tak bangun bangun dah, mati terus. pagi sekolah petang training, malam tuition,
midnight hw besok pagi terus innalillah. hahahah

Tapi bile difikir-fikirkan balik, yang dapat 20A1 lebih tuu diorang study
macam mane ea? aku yang amek 9 subject pun dah terasa stressnye, nikan lagi 20.
Aku memang respect habis salutttt pada diorang yang score tuh. Tak silap aku
ada 2orang yang 20A1 kott, lelaki and perempuan.

For this year, insyaAllah aku buat yang the best for my parents and school.
*ameen

No comments: