Wednesday, December 1, 2010

tadaaaaaaaaaaa! :)

Semalam sumpah aku busy dan bercampur baur dengan penat jugak. Fuhh dari pagi sampai ke petang aku keluar dengan mak kakak and sorang kawan ayah Haji Sham untuk uruskan urusan khairat,pusaka,faraid dan lain lain. Kalau interesting tapelah jugak ann ni aku ikut jee ke mane diorang pegi bak katekan orang bagaikan kerbau dicucuk hidungnya, kemana dibawa ke situ dia ikut jee :) tapi tapelah buat sume bende tu kene ikhlas, menunjukkan aku prihatin pada arwah ayah. Kalau tak disettlekan susah jugak, dilambat lambatkan pun lagi teruk so baik uruskan dengan cepat.

Pastu malamnya pulak mood jiwang aku yang sekian lame tak pernah ada tak pernah muncul tak pernah onn tetibe wujud haha habis si mangsa mangsa dapat ayat madah aku, pastu lagu lagu lama english sume aku layan, westlife,bryan adams sume lahh. Sumpah best pastu create ayat ayat madah pelik aku pastu post di facebook haha macam happeeee dah aku semalam.

We were given: Two hands to hold. Two legs to walk. Two eyes to see. Two ears to listen. But why only one heart? Because the other was given to someone else. For us to find :)

No comments: